O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 15 marca 2017

Porzeczkowa bransoletka

W najbliższych dniach w Caviarni będzie mocno koralikowo. Otrzymałam zakupione koraliki, zbliża się wiosna. Skończyłam jednego ufo-ka, a kolejny wyszywa się i wyszywa. To wszystko stało się powodem dla którego chwyciłam za igłę i zaczęłam realizować swoje plany biżuteryjne. Na początek bransoletka, która skojarzyła mi się z porzeczkami:
 Zrobiłam ją korzystając z tego kursu (klik)

11 komentarzy:

  1. Wygląda jak kiść porzeczek to i takie masz skojarzenie :)
    Fajna i oryginalna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo apetycznie wygląda :) Już mi się kojarzy z ciepłymi miesiącami, gdzie drzewa owocują pysznościami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz na wiosnę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna i apetyczna bransoletka. Porzeczki kojarzą mi się z dzieciństwem i spędzanymi u babci wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ci wyszła! Faktycznie jest bardzo porzeczkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to mam ochotę na porzeczki;-) Świetna bransoletka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Jutro zapraszam po wyniki. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Jak ją ujrzałam, to na myśl przyszła mi jarzębina, pewnie dlatego że moje myśli krążą wokół zbliżającej się jesieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.