O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 17 grudnia 2013

Mój hafciarski dorobek- ludzie

Muszę podzielić swoje prace na kategorie.
Na początek ludzie: a na pierwszych miejscach moje córki:
 
 




4 komentarze:

  1. Ślicznie wyszły! Blog też się dobrze prezentuje, jeszcze nad nim trochę popracować i będzie świetny! :)
    Sektencja z maranciaków. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Właśnie staram się "pracować" usilnie nad nim, żeby go puścić w szeroki świat jako produkt udoskonalony.

      Usuń
  2. Dopiero teraz zauważyłam jakie mega cudowne prace!!! Pewnie i czasochłonne :/
    Ale i tak arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne hafty ! Mama ma mi wyszyć taką dziewczynkę z gołębiem :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.