O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lutego 2016

Siateczkowe cacuszko

Spodobała mi się idea siateczkowej biżuterii. Największym problemem jest zdobycie drobnych, błyszczących kryształków. Z tego, co udało mi się uzyskać zrobiłam takie cacuszko:





Żałuję, że nie mogę wydobyć z tej bransoletki realnego piękna. Jakbym nie próbowała, to zdjęcie nie oddaje prawdziwego blasku kryształków.

11 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda na zdjęciu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu też wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, też mam podobną tylko białą i kupioną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kupujesz biżuterię? Dziwi mnie to bardzo. Powinni prawnie zabronić Ci takiej praktyki. :p

      Usuń
  4. Piękne. Też mam w planie zabawy z siatką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te bransoletki i też takie bardzo mi się podobają, ale ceny mniej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile kosztuje taka bransoletka? :-? Ja nie mam bladego pojęcia na ten temat.

      Usuń
  6. Bardzo ładna bransoletka, zwłaszcza podoba mi się jak kolor siateczki i te błyszczące kryształki w środku współgrają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :o o jaaa, wierzę, że w realu jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.