O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

piątek, 13 grudnia 2013

Zanim Jaś się nauczy...

Parafrazując polskie przysłowie: zanim Jaś się nauczy, tego Jan jeszcze nie umie. Niby nie jestem głupia (cytat z jakiejś piosenki: może i jestem głupia, ale taka głupia to już nie), a jednak nauczenie się poruszania po tym blogu na razie mnie przerasta. Kiedy będę mogła ładnie go urządzić i wreszcie pochwalić się swoimi zdjęciami?
Na szczęście jest życzliwa koleżanka, która chętnie zgodziła się pomagać w moich zmaganiach z bloggerem.
A teraz spróbuję wkleić zdjęcie, tylko jakie wybrać? Oczywiście będzie to portret mojej ukochanej suczki:

 Hurrra! udało się :D

1 komentarz:

  1. Śliczna panna, ale ma "słuchy" :) Nasza też takie miała, do ziemi prawie - teraz ją strzyżemy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.