O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 17 marca 2015

Biżuteria pożądana

Coraz częściej zgłaszają się do mnie koleżanki, które chciałyby ozdabiać swoje dekolty, nadgarstki i uszy ozdobami wykonanymi przeze mnie. To dla mnie bardzo ważna informacja. Sądzę, że każdy chciałby robić coś, co podoba się nie tylko jemu, ale zostanie też docenione przez innych. Nie jestem wyjątkiem. Skoro więc ktoś prosi mnie o zrobienie bransoletki, czy naszyjnika, to znak dla mnie, że podoba się to, co "sobie tam dłubię" (tak mawia mój mąż o mojej pracy rękodzielniczej). Z radością wykonuję więc różne drobiazgi dla koleżanek wirtualnych i "realnych", a w zamian za to jestem przez nie obdarowywana tym, co one dla mnie wykonują. Dzisiaj pokażę Wam, co jutro poleci do Marysi:



 O robieniu takiego smoka pisałam już TUTAJ - klik
 Jak zrobić gąsieniczkę możecie poczytać TU-klik 
Ta prezentowana tutaj jest szersza od opisanej wcześniej - na osiem koralików w rzędzie i ma wzorek.
Uwaga, uwaga! 
Informuję, że to jest mój setny opublikowany post

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle są świetne:) Mój faworyt to nr 2:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję setnego posta:) a bransoletki super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - za gratulacje i za ciepłe słowo o moich bransoletkach.

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.