O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Pierwsza w życiu gąsienica

Koralikowa gąsienica, którą wreszcie zrobiłam, bo miałam troszkę czasu i żadnej ochoty na wyszywanie, albo dzierganie. Pierwsza i na pewno nie ostatnia. Najprostsza z możliwych: na 6 koralików w okrążeniu. Używałam koraliki TOHO 11/o i Magatama. Sekwencja nabierania koralików: 3 kolorowe, 3 białe, 3 kolorowe, 1 magatama, 2 białe, 1 magatama. Kilka pierwszych i kilka ostatnich okrążeń nabierałam bez magatam - 3 kolorowe, 3 białe. Końcówki maja wewnętrzną średnicę 6,5 mm.
Bransoletka jest już u nowej właścicielki, która od pewnego czasu prosiła o zrobienie nowej ozdoby dla niej.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wygląda:) pozdrawiam zimowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super forma i fajne kolorki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał, że to zwykły sznurek szydełkowy na 6 koralików w okrążeniu, prawda? Również przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  3. Hallo Pani Jolu,
    przesliczna ta gasieniczka, prosilabym o wskazowke gdzie znajde opis jak ja zrobi.
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje
    Maya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką bransoletkę robisz,jak zwykły sznur szydełkowo-koralikowy ( sekwencję nabierania koralików opisałam powyżej). Jeżeli nie wiesz, jak zrobić taki sznur, to zajrzyj tutaj.

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.