O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

Moje świnki...

... poprosiły mnie, by coś wreszcie o nich napisać, bo dawno nic nie wspominałam. Musiałam je uświadomić, że jest to możliwe, ale wiąże się ze zrobieniem sesji zdjęciowej, czego one za bardzo nie lubią. Czego się jednak nie robi dla zdobycia rozgłosu w Internecie. Zapozowały więc, a co z tego wyszło - oceńcie sami.



Nie mogę się oprzeć, żeby nie dopisać: one są tak słodkie, że ilekroć na nie patrzę to po prostu czuję rozczulenie. Strrrasznie je lubię.

5 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają:) Kiedyś miałam jedną ale nie dogadywała się z moimi poprzednimi kotami i poszła na służbę do znajomych:)) A jak głaskasz to też tak fajnie gruchają z zachwytu:)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z głaskaniem jest problem, bo one nie lubią być głaskane pod włos, a jakby nie próbować, to zawsze głaszcze się je pod włos właśnie. Z pieszczotek zostaje więc tylko mizianie po łepetynce i za uszkami. Ale wydają świetne dźwięki, kiedy sobie spacerują po pokoju, co można zobaczyć na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=Cj-z0BBVUZQ

      Usuń
    2. Fajnie razem wyglądają :-)

      Usuń
    3. Są też wielkimi przyjaciółkami. Wszystko robią razem i sprzeczają się rzadko.

      Usuń
  2. Hej! Trafiłam na Twojego bloga przez wpis w "czatowym okienku" na forum Maranciaków :) Mogłabyś mi coś napisać na temat świnek? Planuję jedną przygarnąć (zwykłą, krótkowłosą, mniej więcej roczną) świnkę morską od koleżanki, a jeszcze nigdy takiego zwierzątka nie miałam. Co jedzą? Jakie podłoże wybrać? Każda strona internetowa pisze coś innego, a wiadomo, najlepiej zapytać kogoś, kto taką świnkę posiada :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.