O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 26 marca 2019

Dama z łasiczką

Dawno, dawno temu, kiedy byłam małą dziewczynką, na ścianie w moim rodzinnym domu wisiała reprodukcja Damy z łasiczką Leonarda da Vinci. Uwielbiałam patrzeć na ten obraz. Zawsze też chciałam go wyszyć. Jednakże przytrafiło mi się zrobić mozaikę. Z racji tego, że pracą zawodową jestem dosłownie zawalona, to wyklejanie trwało wiele miesięcy. Wczoraj wreszcie udało mi się zakończyć cały proces. Taka jestem ucieszona, że nie czekam na oprawę, tylko lecę chwalić się moim "dziełem".
Oto moja koleżanka w różnych ujęciach:






A wiosnę mam na razie tylko na parapecie. Za oknem szaleje zamieć 😒

 I jeszcze jedna sprawa: ani nawet się nie spostrzegłam, a tu mam ponad 100 tysięcy wyświetleń! Wow! Dla mnie to ogromna liczba odwiedzin, której nie przewidywałam, zakładając bloga.

4 komentarze:

  1. CUDOWNY obraz! Wygląda jak prawdziwy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna mozaika i coś nowego, cholerka, kusisz, kusicielko jedna, też mam jedno marzenie " obrazowe " , może popełnię taką techniką ? Póki co nie wiem co, jak i gdzie ...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa! Taka mozaika wygląda super.
    Gratulacje za osiągnięcie setki! Dla mnie to jeszcze dłuuuuga droga...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba z tysiąc tych elementów miałaś w tym obrazie. Widać, że taka mozajka wymaga bardzo dużo pracy i cierpliwości. Pieknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.