O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 14 stycznia 2014

Po operacji

Już po wszystkim. Kiedy dziś rano dzwoniłam do lecznicy, to kazali mi ją przywieźć jednak dzisiaj, bo zrobią operację jak najszybciej. Sunia jest w domu i śpi od czterech godzin. Przebudzi się na chwilkę, rozglądnie dookoła i zasypia znowu. Okryłam ją dwoma kocykami, ale miała tak zimne łapki, że musiałam jej dogrzać termoforkiem. Wet powiedział, że dobrze, że tak szybko zareagowałam, bo właściciele często zwlekają, aż jest za późno na skuteczną pomoc. Mówił też, że za kilka godzin będzie już chciała wstawać, a ona nic. Zmieniłam jej tylko pozę, żeby nie leżała cały czas na jednym boku. Pojutrze idziemy na zastrzyk. O, właśnie wstała :) Mam nadzieję, że ENYA szybko wróci do zdrowia.

1 komentarz:

  1. A dzisiaj rana pooperacyjna mi się nie podoba. Idziemy znów do weta :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.