O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

piątek, 24 stycznia 2014

Damski sweter raglanowy

Wcześniej pisałam, że do tego swetra powstanie drugi, do kompletu. I powstał. Tak jak poprzednio włóczka: Opus POLO Natura,
kolor: ciemny beż - melanż, nr 245,
skład: 50% akryl, 50% wełna, 100g - 200m,
druty nr 5 - drewniane KP,
Sweter wykonany raglanem z góry na dół.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.