O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 22 kwietnia 2018

Wiosenne kolczyki

Bardzo mi się spodobały. I zrobiłam takie:
Poleciały już do Beaty-Beci
A tu film:

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki!
    Czy używałaś do nich takiej samej nici jak do serwetek? I czy jakoś je usztywniałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do biżuterii najbardziej lubię używać plecionki, którą kupiłam w sklepie wędkarskim na chińskim aliexpresie. Nazywa się "CrossFireLine"

      Usuń
    2. Dziękuję za informację.

      Usuń
  4. Kolczyki są bardzo eleganckie i są w mojej szkatułce :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cudeńka znowu Julu zrobiłaś, pozazdrościć teraz tylko można obecnej właścicielce. ;)

    OdpowiedzUsuń

  6. Jolu, przepraszam za błąd w imieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolczyki, aż mnie kusi by też takie zrobić;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.