O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

sobota, 4 lutego 2023

Hu, hu, ha - nasza zima zła

 Dzisiaj wcale nie widać tego ocieplenia klimatu, chyba, że te obfite opady śniegu są jego objawem. Biedny Narcyz nie ma za bardzo okazji do wybiegania się i zabawy. Rozumiemy: śnieg, ale AŻ TYLE?!!!

Wszystkie tunele, które z mozołem co kilka godzin kopałam przez kilka dni, od wczoraj zostały całkiem zasypane.  Siedzi więc psina i spogląda przez okno na biały świat i pewnie się zastanawia, czy wszystkie zimy są takie srogie? I jak długo to potrwa? Bo to jego pierwsze doświadczenie z tą porą roku.



1 komentarz:

  1. Nasza zima zĺa .... huhu ha !
    U nas też na Podkarpaciu nas zasypało i koty z utęsknieniem patrzą przez okna .... poszły by pobiegać ,ale jak ??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.