O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 18 maja 2021

Przesyłka z hobbii

 Raz się żyje!  
I niedługo jest Dzień Matki. Już wiem, co dostanę od dzieci w prezencie. Czasami dobrze, jak cię zapytają, o czym marzysz, a sama tego nie kupisz, bo... 
bo za drogie, 
bo są inne - ważniejsze rzeczy do kupienia, 
bo jeszcze dziesiątki innych powodów.
A ja dostanę coś takiego, o czym jest ten film:

 

3 komentarze:

  1. Paczka paczką, chociaż świetne rzeczy zawiera:) ale własny film, z napisami i w ogóle - dla mnie mistrzostwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent, prezentacja jeszcze bardziej super, chociaż ... tego jednego to nie poznaję co to jest ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedno - w czerwonym papierku, to był... cukierek :D

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.