O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2018

Zaklęta...

Żaby mnie prześladują. Jak nie zakładki, to maskotki. Ludzie je kochają. Dlatego powstają nowe i nowe. Tym razem zrobiłam żabę w wersji Księżniczki do Całowania.  




Pomógł mi film na YT

6 komentarzy:

  1. Przeurocza maskotka :) Wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ona przymilna :) nic tylko całować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny żabol, faktycznie żabki to Twoja specjalność :)
    Dzięki za film, może kiedyś skorzystam :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te twoje szydełkowe tworki! Żabka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniusia ta żabusia, a jakie słodkie oczy robi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocałuj żabkę w łapkę, cmok cmok, a taką żabkę całowałabym na okrągło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.