O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

czwartek, 7 czerwca 2018

Stado żab

Skoro w temacie słowo "żaba", to od razu wiadomo, że chodzi o zakładki. Otóż jest rodzina z sześciorgiem dzieci. I one wszystkie CZYTAJĄ książki. Trzeba przyznać, że na tle tzw. przeciętnych Polaków taka rodzina wyróżnia się. Mama tych dzieci postanowiła zrobić im drobny prezent na Dzień Dziecka i poprosiła mnie o zrobienie "żabowych" zakładek. 
Cieszę się, że mam swój wkład w rozwój czytelnictwa w naszym kraju.





Niedługo wakacje, więc znowu kilku wyróżniających się spośród moich uczniów, dostanie drobne szydełkowe prezenty.

11 komentarzy:

  1. Genialna nauczycielka, nie tylko uczy, ale i daje prezenty. Żabole jak zawsze odlotowe i ten ich wyraz twarzy, na pewno się spodobały czytającym dzieciom.
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki są rewelacyjne:) super pomysł na żabki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne żabie stadko!
    Oby za głośno nie kumkały w trakcie czytania;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne żabki i wspaniale, że czytelnictwo rozkwita. Ja niestety mam ostatnio niewiele czasu na czytanie, bo szydełkowanie i i nagrywanie filmików skutecznie mnie od książek odciąga (nie wliczając już w to rodziny, która zawsze jest na pierwszym miejscu), a spać też czasem wypada... :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym przygarnęła takie stadko:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze żabki:) Lubię tego typu zakładki, też mam taką żabią :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.