O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 13 listopada 2022

Oko

 Ta makabrycznie wyglądająca gałka oczna jest breloczkiem do kluczy, który został wręczony jako prezent na 18. urodziny. Ja ucieszyłabym się z takiego prezentu i zapewniono mnie, że jubilat również będzie zachwycony. Ciekawam, czy tak się stało.

Użyłam włóczki YarnArt jeans w kolorach czarnym (nr 53), niebieskim (nr 76) i białym (nr 01), a naczynia krwionośne zrobione zostały czerwoną włóczką o numerze 51.

Przepis jest bajecznie prosty:
1r: 6sc w MR
2r: 6V (12)
3r: (1sc,V)x6 (18)
4r:(2sc,V)x6 (24)
5r: (3sc,V)x6 (30)
6-8r (3roudns): 30 sc
9r: (3sc,A)x6 (24)
10r: (2sc,A)x6 (18) - wypełnić w tym miejscu kulką silikonową
11r: (1sc,A)x6 (12)
12r: 6A (6)
Zaszyć otwór igłą, wyszyć czerwone naczynia krwionośne, dołączyć łańcuszek i gotowe. 😁
Legenda:
sc - półsłupek
V - zwiększenie (w jednym półsłupku zrobić dwa półsłupki) 
A - zmniejszenie (dwa półsłupki przerobić razem)
MR - magiczne kółeczko
r- okrążenie 
(...) - liczba w nawiasie oznacza ilość półsłupków w okrążeniu. 










1 komentarz:

  1. Świetnie wykonany brelok. I teraz zdanie "rzuć okiem" nabiera dosłownego znaczenia;-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.