O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 8 listopada 2022

Flash

 Flash powstał w trakcie Özgün Taşalimlar Maratonu na Instagramie. Próżno jednak szukać strony tego wydarzenia, bo po awarii Instagrama gdzieś przepadła. Na szczęście projektantki udostępniają projekty zgodnie z harmonogramem.

Autorką tej maskotki jest @corochetby_mommy. Zabawka została wykonana z włóczki YarnArt jeans (kolory nr 51 i 58) szydełkiem nr 3/0 (2,20 mm) Tulip ETIMO Rose. Wypełnienie - kulka silikonowa. Tyle wystarczy, by powstał superbohater 😉


Właścicielem Flasha został mały Adaś.

2 komentarze:

  1. Świetna zabawka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bombowa wersja Flash! Adaś ma niebywałe szczęście być jego właścicielem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.