O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

piątek, 26 lutego 2021

Post bez zdjęcia

 Spełniam swoje marzenie. Chciałam wyszydełkować cudną lalkę. 
Zapisałam się więc na kurs do Patrycji Janowskiej ze Sweet Peach’s Crochet i szydełkuję łobuziarę. Wszystkie kursantki obiecały, że nie będą pokazywać postępów i etapów swojej nauki. Będę mogła podzielić się efektem. Tylko nie wiem, kiedy to nastąpi. Na wykonanie lalki mam czas do końca roku 😜 Trzymajcie za mnie kciuki, bo nie jest to łatwa praca.

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nie będziesz kazała nam czekać do końca roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to trzymam kciuki:-) Zrobić fajną lalkę wcale nie jest łatwo, ale Tobie na pewno się uda:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobisz nam niespodziankę ;) Trzymam oczywiście kciuki i czekam na efekt końcowy :D
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i czekam na efekt końcowy. Na pewno warto!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest🤗a te włosy🤩

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.