O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

czwartek, 26 lipca 2018

Trzoda chlewna - teraz całe stado.

O pierwszej śwince pisałam tutaj (KLIK). Tak ją polubiłam, że powstały kolejne. Oczywiście z pewnymi modyfikacjami. 





Do jednego zdjęcia, zupełnie nie proszona, postanowiła zapozować ENYA. Pewnie uznała, że już dawno nie pokazywała się na blogu, więc już czas najwyższy to zrobić.

Przepis pochodzi od Marusi Prokopienko. Zrobiłam sobie niechlujne notatki, ale może ktoś będzie umiał z nich skorzystać. 

12 komentarzy:

  1. Prosiaczki są REWELACYJNE :)
    Wrzucam na listę „do zrobienia” Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutkie to stadko:) Do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne stadko powstało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja:) Świetna rodzinka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie są te prosiaczki :) Niestety link do pierwszej świnki nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niemożliwe. Wszystkie fotki są tak samo umieszczone.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne świnki, są taaakie urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi się przypomniała piosenka " Były sobie świnki trzy ... sport, muzyka, oraz gry ... ". Śliczne prosiaczki, takie słodkie, prawie jak nie prosięta, szalejesz Babciu :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaka rodzinka świnek, bardzo podobna do mojej xD ta po prawej to ja, po lewej mój partner oraz dzieciaczki :) cała rodzinka hihi. Podobieńśtwo 100% xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.