O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

sobota, 31 grudnia 2016

Wyniki rozdawajki i Enya jubilatka

Dzisiaj mam przyjemny obowiązek wylosowania trzech spośród osiemnastu koleżanek, do których wyślę upominki. Zgodnie z zasadami, które ogłosiłam każda z chętnych otrzymała jeden lub dwa kolejne numery. Lista chętnych wygląda tak:


Maszyna losująca, w postaci generatora losowe.pl, wybrała następujące liczby:


Ogłaszam zatem, że 
zakładka powędruje do Madzi
skarpety do Agaty Fleszar
i naszyjnik do Sylwii Murzynowskiej
Bardzo proszę wylosowane osoby o przesłanie do mnie adresów, pod które mam wysłać prezenty. Wszystkim koleżankom, które zechciały wziąć udział w zabawie serdecznie dziękuję.
Z ogromną radością witam nowe obserwatorki -  Barbarę K., Picot Kingę, Magdalenę Abratkiewicz, Agatę Fleszar i Sylwię Murzynowską. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną i weźmiecie udział w jeszcze niejednej wspólnej zabawie. 
W drugiej części wpisu pokazuję Enyę, która dzisiaj kończy 7 lat. W ogóle tego po niej nie widać. Wciąż ma szczenięcą radość życia i stałą chęć na zabawę. Mamy nadzieję, że jeszcze przez długie lata tak zostanie.



 * Informuję, że Enya nie jest zezowata - to po prostu jest widoczna trzecia powieka ;)

13 komentarzy:

  1. Ogromne gratulacje :)
    Szczęśliwego Nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejciu udało mi się ze skarpetkami juppi :) TYlko na jaki adres mam przesłać dane adresowa (jakoś nie mogę znaleźć poczty). Piesiaczek jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój adres mailowy można znaleźć w lewej kolumnie bloga pod popularnymi postami.

      Usuń
  3. Słodka psina :D Dzięki za zabawę i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściar, a pieseczek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynom gratuluję :)
    A psince życzę sto psich lat !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygrywającym, a Tobie dziękuję za zabawę. Maszyna jest jednak bezduszna, przynajmniej w moim przypadku .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, jaka miła Nworoczna niespodzianka:) Serdecznie dziękuję i życzę Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Że niby ja? o rany! pięknie dziękuję już i lecę wysłać maila:) pozdrawiam ciepło! ps psinka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dziewczynom, dziękuję Tobie za zabawę i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn. Nawet szczęśliwa 7 nie pomogla ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.