O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

sobota, 4 czerwca 2016

Bransoletka do kompletu

Zrobiłam kolejną prostą bransoletkę. Jest częścią "garnituru" perłowego. Tutaj można zobaczyć naszyjnik, a kolczyki są jeszcze w fazie wymyślania. 



Serdecznie witam Madzię w gronie obserwatorów Cichego Kącika. Mam nadzieję, że rozgościsz się na dłużej. Jesteś tu mile widziana.

3 komentarze:

  1. Piękna i bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, tak klasyczna ale z błyskiem :)
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki dla mnie to takie długie z 3-5 perełek i to wszystko:))) Super komplet ci wyjdzie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.