O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Zgaduj-zgadula: odsłona trzecia

Troszkę odwlekło się w czasie moje wyszywanie, ale staram się dzielnie dokładać nowe krzyżyki. Teraz mój obrazek wygląda tak:

Czy ktoś już wie co to będzie?

6 komentarzy:

  1. Na ciemnym jakby jakaś ręka była....:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bingo! Wygrałaś - to będzie pamiątka ślubna dla moich dzieci :D

      Usuń
    2. O! Ciekawa jestem jak będzie wyglądać bo skończeniu, bo jestem zainteresowana w temacie.

      Usuń
    3. Pamiątka jedyna w swoim rodzaju - portret ślubny Państwa Młodych.

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.