O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 10 sierpnia 2021

Jeżyk dla Jerzyka

 Pierwszy prezent dla nowonarodzonego Jerzyka? Oczywiście jeżyk! 




Powstał z włóczki HIMALAYA Dolphin Baby. Wykonany szydełkiem nr 3,75 mm. Na igiełki użyłam YarnArt Samba i zrobiłam je na drutach nr 4,5.
Na początek zostały zrobione wszystkie części: dwie nóżki,

dwie rączki,

dwa uszka,

mordzia, ogonek, tułów i główka

- to był jeden wieczór. Potem wszystkie części zostały zeszyte (nóżki i rączki połączone z tułowiem w sposób umożliwiający poruszanie nimi),

a następnie zrobione były igiełki

- drugi wieczór. Na koniec przyszyłam igiełki i zrobiłam zdjęcia - to był kawałek popołudnia.

 

Jeżyk został wykonany wg filmów #игрушкипооднойсхеме
część 1:
część 2:

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny jeżyk Ci wyszedł, taki w sam raz do przytulania:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przytulaśny jeżyk dla małego brzdąca:) ściskam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.