O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 15 stycznia 2017

Makowa broszka

 Kiedy już się opanowało kolejną technikę koralikowania, należy ją wykorzystać co najmniej do kilku projektów. Tym razem wybór padł na kwiat maku. Powstawał przez trzy wieczory. Postanowiłam zrobić z niego broszkę. Może nosić pani Premier, mogę i ja ;)


Posiłkowałam się takim schematem na płatki kwiatu...
i takim schematem na listek (tutaj wykorzystałam ścieg peyote):
Te schematy są autorstwa Татьяны Мальцевой
Dziękuję za przemiłe komentarze do posta na temat nauki ściegu brick stitch.

16 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten maczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny:) podziwiam taka praceę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna broszka, bardzo ładnie wyszedł ci ten mak :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny :) Podziwiam i zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka broszka :)
    Przykuwa oko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszedł ten kwiatek i fajny pomysł na broszkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna broszka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super koralikio opanowałaś do perfekcji

    OdpowiedzUsuń
  9. super koralikio opanowałaś do perfekcji

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna!! Jak prawdziwy, jejku zazdroszczę Ci tej broszki, uwielbiam maki, są takie piękne, pięknie, i delikatne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.