O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

piątek, 10 kwietnia 2015

Pierwsza serwetka filetowa

Ja wiem, że Ameryki nie odkryłam, ani nawet nie zrobiłam niczego trudnego. Jednak jest to moja pierwsza w życiu zrobiona serwetka na szydełku, więc cieszę się z niej, jak małe dziecko z lizaka. Przez trzy dni odstresowałam to nieszczęsne niedobranie koloru do obrazka. Zrobiłam coś fajnego i wracam już do mojego wyszywania.


Tę serwetkę robiłam wg videotutka składającego się z 6 filmików. A tutaj (klik) jest link do napisanego schematu tej serwetki.
Oto pierwszy z filmików:

6 komentarzy:

  1. Czasem małe bardziej cieszy :) a w robótkowaniu, moim skromnym zdaniem, ważne jest żeby sprawiało frajdę:) tak jak Tobie ta serwetka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta serwetka sprawiła mi prawdziwą frajdę, więc spełniła swoją rolę.

      Usuń
  2. Każda praca cieszy obojętnie czy jest mała czy duża:) Zresztą wyszło Ci bardzo równo:) A jutro wielki dzień bo będę robić bułki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. I bardzo jestem ciekawa, jak te drożdżówki Ci wyszły.

      Usuń
  3. Śliczna! Może pokochasz jeszcze szydełko?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.