O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 4 lutego 2015

Naszyjnik "Fun Floral"

I tradycyjnie już zainspirowana ulubioną projektantką i jej kolejnym filmem:
Zrobiłam sobie naszyjnik o wdzięcznej nazwie "Zabawne kwiatuszki" (w moim tłumaczeniu). Moja wersja wygląda tak:

8 komentarzy:

  1. I Twoja wersja jest zdecydowanie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło ale nawlekania jest sporo:) Teraz brakują kolczyki do kompletu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki zrobić, to nie jest problem. Tylko, że ja w zasadzie kolczyki zmieniam tak rzadko, że śmiało mogę powiedzieć, że używam tylko jednych. Moje uszy zawsze odchorowują zmianę biżuterii :(

      Usuń
  3. Pięknie koralikujesz, naszyjniki takie delikatne, świetne! Wstawiasz tutoriale, może się na nich połapię, bo ja zaczęłam zabawę z koralikami przed dwoma tygodniami . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Danielo, w moim kąciku. Rozgość się i... bierz do pracy. Na pewno sobie poradzisz, skoro ja daję radę.

      Usuń
  4. Rewelacyjne Ci to wyszło :) kiedy Ty nosisz te wszystkie biżuterię :P ja mam cały kosz i nigdy mi do niczego nic nie pasuje XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, większość tego, co zrobię, rozdaję jako prezenty, a sobie zostawiam tylko to, co mi pasuje do konkretnej sukienki lub bluzeczki.

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.