O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

Magia backstitch-y

Wiele hafciarek skarży się, że nie lubią wyszywać konturów. Tylko, że bez nich obrazek często nie ma odpowiedniego wyglądu. Można to porównać na moim drobiazgu, który wyszyłam dla Teresy.
z konturami

bez konturów
 A tak się prezentuje gotowy obrazek.
Szkoda, że czasu tak miałam mało, bo efekt byłby dużo ciekawszy, gdybym oprawiła u ramiarza i dodała passe-partout.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.