O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

Liebster award

Ale jestem zaskoczona!  
Ursa uznała, że to, co robię zasługuje  na nominację do Liebster award. Jest mi szalenie miło i bardzo dziękuję za to wyróżnienie.






Zasady przyznawania Liebster Award:
Wyróżnienie jest nagrodą, przyznawaną od innego blogera, za "dobrze wykonywaną pracę".
Pokazujemy je u siebie i nominujemy kolejne 10 blogów, które mają mniejszą liczbę obserwujących (do 100 obserwatorów) lub takich, które działają od niedawna - tak by mogły rozwinąć skrzydła i zadomowić się w blogowej społeczności.

By spełnić warunki regulaminu, chciałabym przyznać wyróżnienie tym blogom:
Robótki anle
szydełkiem i koralikiem
wiosenna szkatułka
Aga moje ja
Sznurki Ani czyli moja szydełkowa pasja
Mój robótkowy świat i nie tylko…
Co dzierga Fiona
Nitki Lidki
Hafty i marzenia… do spełnienia
Pagatkowy blog

11 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia na pewni Ci się na należało:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni zasłużone wyróżnienie.Gratuluję! Przeczytałam kilka postów i wiem, że do Ciebie jeszcze wrócę.
    I bardzo dziękuję, że uznałas mnie godną jego samego :) Bardzo sie cieszę, naprawdę. To miłe jak ktoś docenia pracę człowieka :)

    Pozdroofka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo fajnego bloga i na pewno dostaniesz jeszcze nie jedno wyróżnienie.
      Będzie mi bardzo miło gościć Cię jeszcze w przyszłości - zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, tym bardziej, że w pełni zasłużone. Brawo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję za nominację - oczywiście rozejrzałam się też u Ciebie, mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy na blogowych stronach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.