O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 7 maja 2014

Koralik tu, koralik tam....

Zakoralikowałam się na całego. Powstała nowa prościutka bransoletka. Dostała ją młodsza córka i niech się cieszy, bo więcej już takiej nie zrobię. Prościzna jest to prawdziwa, ale koraliki nie układają się tak, jak JA tego chcę. Każdy idzie w swoja stronę. A u mnie ma być porządek i wojskowy dryl. Koraliki mają siedzieć w wyznaczonych miejscach. Nie chcą? To proszę bardzo - więcej już takiej plecionki nie zrobię i już!


 Teraz chodzi mi po głowie większy projekt - torebka z koralików. Zapięcie jest i nawet zaczęłam wyszywać, ale kanwa jest za gęsta i nieładnie wychodzą rzędy. Jak wezmę większą kanwę, to robią się za duże odstępy między koralikami w rzędzie. Czyli wyszywanie odpada. Szkoda :(
Zostają więc dwie opcje - szydełko lub druty. Na szydełku zrobiłam już małą próbkę, ale nie za bardzo podoba mi się "koralikowanie" w rzędach. Jakieś takie mi to wychodzi nie teges. Można by szydełkować w okrążeniach, ale nie wyjdzie mi taka torebka, jak mi się marzy, czyli z takim zapięciem:
Fot. ze strony sklepu Stoklasa
 Ehh, główkuję już ze dwa tygodnie, ale nie bardzo wiem, jak ugryźć problem. Wujek Google, owszem, pokazuje piękne torebki z koralików (co prawda nie za dużo, ale jednak), tylko nie pokazuje, jak je zrobić. 
Jak już wymyślę sposób, to sama zrobię kursik foto na zrobienie torebki.

9 komentarzy:

  1. Czekam na efekt i kursik :-) trzymam kciuki i pozdrawiam Jagoda z maranciaków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wymyślę, jak zrobić tę torebkę, to kursik będzie na pewno!

      Usuń
  2. Bransoletka bardzo ładna jest ale torebki jestem ciekawa:) Wysłałam ci mail ale miałam małe problemy z internetem i nie jestem pewna czy poszedł:) Jakbyś dzisiaj go nie dostała to daj znać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że skoro mail do tej pory nie doszedł, to znaczy, że zaginął już gdzieś w przepaściach internetu ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładna bransoletka, przeważnie widzimy wady w swoich pracach, bo dążymy do perfekcji, ale czasem właśnie te wady tworzą prawdziwe dzieła sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie, ale zdania nie zmieniam i już takiej bransoletki nie mam w planach.

      Usuń
  4. Ciekawa biżuteria i torebka.
    Zapraszam po wyróżnienie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka w realu wygląda świetnie i noszę ją z dumą. Pozdrawiam serdecznie mamę i życzę jej dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu - za ten komentarz, to zrobię Ci jeszcze jedną bransoletkę. Jeszcze dzisiaj ;)

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.