O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

czwartek, 2 lutego 2023

Spiderman

 Na wieść, że wnuczka zaproszono na przyjęcie urodzinowe do kolegi, który jest miłośnikiem superbohaterów, podjęłam decyzję o wykonaniu kolejnego z nich. O tym poprzednim można poczytać sobie tutaj (klik)

 Zupełnie nikt mnie o to nie prosił, ale po ponad miesiącu znowu poczułam, że chcę wziąć do ręki szydełko.

Spiderman powstał z włóczki YarnArt jeans kolory nr 51(czerwony) i 17 (niebieski) wzór od Ольга Новенчук.





1 komentarz:

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.