O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 12 lutego 2023

Wróżka

 W trakcie jednego z wielu tureckich maratonów szydełkowych powstała ta wróżka. Cały cykl poświęcony był zabawkom dla niemowlaków i nazywał się @hosgeldinbebekmaraton. Musiałam zaopatrzyć się w piszczałki, wkłady do grzechotek i wibrujące urządzenia. Wróżka jest naszpikowana cenionymi przez najmłodszych odbiorców gadżetami. Autorką tego przepisu jest  @crochetby_mommy



Zapraszam do obejrzenia filmu, który prezentuje możliwości zabawki.

Włóczka to tradycyjnie YarnArt jeans kolory: 07 (cielisty), 62 (biały), 70 (brązowy) i 75 (niebieski). Szydełko Tulip Etimo rose nr 3/0 (2,2mm)

4 komentarze:

  1. Jaka fajna, słodka zabawka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka sympatyczna :) aż mam ochotę pomacać te skrzydełka xD

    OdpowiedzUsuń
  3. PIękna wróżka. Bardzo fajna maskotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba mieć wprawę i trochę wyobraźni by zrobić taką lalę 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.