O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

sobota, 18 lutego 2023

Narcyz i bałagan

 Po ponad miesiącu mieszkania z nami stało się tak, że NARCYZ musiał zostać sam na dwie godziny. Długo debatowaliśmy, jak wykonać tę "operację" i w końcu wymyśliliśmy, że zabezpieczenie pieska w kuchni, gdzie ma stały dostęp do wody będzie najlepszym wyjściem. Dostał świeżutko wyprane legowisko i suszone ucho sarny - nowy gryzaczek do zabawy, żeby mu się nie nudziło. Chłopak był bardzo zadowolony. 

Po powrocie zastaliśmy taki oto obraz - rozszarpany worek na śmieci, które leżały na podłodze wymieszane z zerwanym z haczyka ulubionym fartuchem kuchennym mojego męża. i kuchnia wyglądająca, jak pobojowisko. A w środku tego bałaganu NARCYZ ze znudzoną miną. Najbardziej martwiłam się, że zjadł jakieś śmieci i będzie miał rewolucje jelitowe, ale minęła już doba i nic się nie dzieje (całe szczęście).

Legowisko (znowu) i fartuszek nadają się do prania. Piesek na pewno długo nie będzie pozostawiony sam w domu - tyle "wywalczył".

2 komentarze:

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.