O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 10 stycznia 2023

Narcyz

 Posada cavaliera w Caviarni została objęta przez NARCYZA Cavalierlandia El Polaco Norsław Ramotto - nieco ponad ośmiomiesięcznego szczeniaka. Jednocześnie jest to pierwszy samiec w mojej ponad czterdziestoletniej przygodzie z psami. Do tej pory zawsze to były suczki.



(Zdjęcia otrzymane od hodowcy Narcyza)

Kto raz miał cavisia, zawsze chce mieć cavisia. Może ktoś pomyśli, że zbyt szybko, że jeszcze pamięć po ENYI jest świeża. Ja sądzę, że najlepszym lekarstwem na stratę pieska jest zaproszenie kolejnego do rodziny.

Na razie każdy jego gest i zachowanie jest porównywane z tym, co zrobiłaby i jak zachowałaby się ENYA w takiej samej sytuacji. Sam szczeniak jest jeszcze troszkę ogłupiały, bo w ciągu kilku tygodni ma już trzecią ludzką rodzinę do kochania, ale jesteśmy pewni, że szybko się do nas przyzwyczai i oby był z nami co najmniej tak długo, jak ENYA.



 

2 komentarze:

  1. Wygląda słodko :) Niech się dobrze chowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny psiak 😘
    Kto kocha zwierzęta jest dobrym i wyrozumiałym człowiekiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.