O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

poniedziałek, 9 maja 2016

Bransoletki

Kłopoty zdrowotne troszkę mnie przytrzymały z dala od komputera, ale na jakiś czas wracam do blogowego świata.
Oto przepis na najprostszą na świecie elegancką bransoletkę:
Weź kawałek elastycznej żyłki, nawlecz na nią troszkę koralików przedzielonych rozdzielaczem z kryształkami i voilà.
 









A w górach nadal zima...




5 komentarzy:

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.