O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 maja 2021

Zabawa wymiankowa

 Umówiłyśmy się z Weroniką z bloga Świat nicią malowany na wymiankę. Ja zrobiłam dla jej dzieciaczków dwie fotoramki:


Od Weroniki dostałam obrusik z wróbelkami. 



W paczce było też mnóstwo prezentów, które bardzo mnie ucieszyły.


 

3 komentarze:

  1. Super prezenty:))
    Obrusik zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne upominki sobie zrobilyscie..te fotoramki są niesamowite i bardzo oryginalne, ale obrus też zachwyca. Jest piękny :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne wróbelki dostałaś! Gratuluję udanej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.