O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2018

Fartuszek

Kiedyś taki zobaczyłam na jakimś zdjęciu. Pomysł, moim zdaniem, bardzo ciekawy. A ponieważ teraz Pary Młode nie chcą otrzymywać kwiatów i proszą o dobry trunek, to postanowiłam ten dobry trunek ozdobić takim fartuszkiem. 



Wybrałam słowackie víno z čiernych ríbezlí (doskonałe - polecam). 

 Na weselu bawiłam się długo i dobrze.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na ozdobienie butelki, bardzo podoba mi się Twój fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny fartuszek :)) Super pomysl i pamiatka Suuper :)) Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł.Jeszcze nie widziałam butelki w takim fartuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i patrzę na te fartuszki, muszę sobie w końcu takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.