O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 24 października 2017

Żegnaj Haniu

Dzisiaj w nocy odeszła za Tęczowy Most druga z adoptowanych świnek i chociaż bardzo mi jej żal, to uważam, że dobrze się stało. Wczoraj wieczorem zauważyliśmy, że coś z nią nie jest w porządku, bo nasz głodomorek stracił apetyt. W nocy widać było, że cierpi i w tym znaczeniu sądzę, że dobrze się stało. Będzie pusto, bo moja pracownia to był nasz wspólny pokój - nazywaliśmy go "świńska pracownia". 
Podjęłam decyzję, że nie będzie więcej świnek. Wszystkie za szybko odeszły i za każdym razem czuliśmy się tacy bezradni wobec ich cierpienia. 

Będę chyba musiała zmienić banerek i nazwę bloga, bo z CAVIARNI została już tylko CAVISIA.
Żegnaj świnko, mam nadzieję, że dołączysz do Xenofona, Walentego i Sabinki i będziecie sobie razem hasać bez bólu i cierpienia.
 

6 komentarzy:

  1. Niestety wszystkie zwierzaki muszą kiedyś odejść:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Teoretycznie długość życia świnki jest dość spora, jednak nie wiedzieć czemu praktycznie o połowę krótsza. Jakie by stworzonko nie było, to smutek jest. Przykro mi, ale jak sama mówisz, już nie cierpi.
    Przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To przykre, kiedy odchodzi pupil:( Tulam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro. Ciężko jest patrzeć na cierpienie zwierzaka i trudno pogodzić się z jego odejściem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mi przykro, do każdego zwierzątka się człowiek przyzwyczaja i potem serce boli gdy odchodzą...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.