O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Szydełko tunezyjskie dla początkujących - zadanie nr 1

Zgodnie z poleceniem Bevy - mojej wirtualnej nauczycielki - wykonałam zadanie nr 1. Zwróciłam uwagę na szybką robótkę, bo rodzina żaboli teraz rodzi się w mojej pracowni i nie chciałam osierocić ich na długo. Powstał kubraczek na kubek do kawy. Nie wybierałam najprostszego ściegu, bo takim już zrobiłam sobie kapcie (klik). Zdecydowałam się na inny ścieg - "oczka prawe", które faktycznie wyglądają, jak ścieg dżersejowy na drutach. Robótka ma dużą tendencję do wywijania się, dlatego cały prostokąt obrzuciłam dookoła półsłupkami. Pomogło, ale tylko trochę. Jeszcze ozdobny guzik i zadanie odrobione. Ciekawe, jak oceni mnie moja "masterka"? Może następnym razem zrobię coś większego?



8 komentarzy:

  1. Brawo! Zadanie zaliczone na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam już tą żabkę. Trochę trwało zanim wpadłam na to co zrobiłam źle.

      Usuń
  2. Świetnie! Jak widać ekspresowo można zrobić ładny i praktyczny drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ścieg wygląda jak robiony na drutach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi hi świetny sweterek na kubek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubeczek dostał fajny kubraczek :)
    Może i ja sobie przypomnę jak się takim szydełkiem pracuje, kiedyś coś tam umiałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubeczek już gotowy na długie zimowe wieczory, sweterek ma superancki :)
    Pozdrawiam :)
    Ps. Byłam pewna, że komentowałam, a tu patrzę nic nie ma, skleroza, czy psikus internetu :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.