O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

sobota, 23 stycznia 2016

Gdy się ma za krótkie buty na zimę...

...to marzną ci nogi. Przekonałam się o tym dreptając prawie cały dzień po stolicy naszej. 
Moja kochana kuzynka zaplanowała dla naszej rodziny (głównie chodziło o dziecię moje młodsze, które Warszawy nie pamięta, bo wizytowała ją jako niemowlę) wiele atrakcji. Akurat mrozy nawiedziły nasz kraj i zimno mi było w nogi. Buty na zimę noszę krótkie, bo niestety przemysł obuwniczy nie przyjął do wiadomości, że nie wszyscy mają szczupłe łydki. Dlatego zaraz po powrocie do domu wydziergałam sobie takie oto getry:

I problem mam z głowy. Mało tego - zrobię sobie jeszcze inne wersje kolorystyczne, żeby dopasować do różnej garderoby. I tak oto potrzeba stała się matką wynalazku. ;)
I na koniec dzisiaj - serdecznie witam nową obserwatorkę. Karolciu - rozgość się i czuj się dobrze w moim Cichym Kąciku

9 komentarzy:

  1. Getry bardzo praktyczne, ale też bardzo ładnie wykonane!
    Żałuję Jolu, że byłaś w Warszawie i nie spotkałyśmy się..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętałam, że mam dwie koleżanki w Warszawie, ale musiałam pogodzić się z faktem, że nie będzie czasu na spotkanie. Może następnym razem? Dam znać przed przyjazdem...

      Usuń
  2. Fajniutkie:) Też mam taki problem z butami, ale nosze długie spódnice i ciepłe rajtki więc nie jest tak źle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zrobić sobie też getry. Moje już wypróbowałam i jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  3. Wyszły świetne:) Ja też noszę krótkie buty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A getry masz? Jeżeli nie, to dla ciebie jest to chwila - moment, a sądzę, że warto mieć je w swojej szafie.

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.