O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 24 czerwca 2018

I znowu wakacje...

Czasami mam wrażenie, że czas upływa z coraz większą prędkością. Nie wiem, czy Ziemia wiruje szybciej, czy co to się dzieje... W każdym razie znowu kolejne wakacje nas dopadły. Tak naprawdę wakacje to mają uczniowie, a ja nadal zasuwam do pracy, ale nie o tym chciałam pisać.
Dzisiaj pokażę, jakie to drobne upominki dostali ci z moich uczniów, którzy najpierw zdobyli najlepszą ocenę, a następnie mieli szczęście w losowaniu. 




Wszystkim życzę udanego wypoczynku.
Witam nowe obserwatorki: Małgorzatę Koczumińską, Rękodzieło Jasi i Ami Little Creature

5 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć taką nauczycielkę jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :)
      A jeśli chodzi o upływ czasu to mam swoją teorię na ten temat. Wydaje mi się, że im człowiek starszy tym szybciej upływa mu czas. Jeśli ma się np. 5 lat to rok wydaje się baaardzo długi ale jeśli ma się 50 lat to jeden rok w porównaniu z tym co już się przeżyło to wcale nie tak dużo.

      Usuń
  2. Świetne pamiątki przygotowałaś dla swoich uczniów:) taki nauczyciel to skarb:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.