O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 3 czerwca 2018

Bluzeczka

Jakiś czas temu kupiłam w chińskim sklepie aplikację, która mi się spodobała i na którą od początku miałam pomysł. Niedawno zauważyłam na ulicy, że dziewczęta noszą stroje z podobnymi aplikacjami. Chyba nastała nowa moda. 
A ja wymyśliłam taką bluzeczkę wcześniej - przypadek? Nie sądzę. Po prostu mam intuicję kreatora mody😜

9 komentarzy:

  1. Piękna aplikacja, świetnie to sobie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaka jest jakość wykonania aplikacji? chcę sprowadzić przez alli takie rzeczy ale się obawiam jak z nimi jest:) pomysł świetny:) Patrzę tam też na włóczki i coraz bardziej mnie ciekawią:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę, że jakość aplikacji jest w porządku. Jeśli chodzi o włóczki też znalazłam takie, które mi odpowiadały. Zrobiłam z nich kocyk z misiem, o którym pisałam w październiku zeszłego roku. Nie pytaj mnie o sprzedawców, bo jest ich tylu, że trudno spamiętać u kogo się kupowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawedrowałam do ciebie i pobiegałam po Twoim blogu. Zdolna z Ciebie osóbka. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo moda się powtarza, coś, co jakiś czas temu było obciachowe, teraz jest cool, a taka aplikacja kwiatowa, moim zdaniem jest ponadczasowa.
    Ślicznie to sobie skomponowałaś. Muszę też rzucić okiem na Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajną bluzeczkę Sobie skomponowałaś i wyszło rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! To jest aplikacja?! Naprawdę, ale niesamowicie pasuje do tej bluzki. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.