O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 17 stycznia 2018

Kapcie do szpitala

Wróciłam 😀
Mam nadzieję, że jesteście jeszcze ze mną. Teraz przechodzę rekonwalescencję, a teraz włączyłam komputer i od razu zaglądam na bloga. 
Dzisiaj powracam jeszcze myślami do czasu, kiedy musiałam spakować się do szpitala. Uznałam, że kapciuszki, których wciąż używałam w domu nie nadają się na "specjalne okazje". Rozmontowałam je całkiem i wszystko, z wyjątkiem podeszw, wyrzuciłam. Szybko zabrałam się do pracy. Zrobiłam takie coś:

W szpitalu jedna ze współpacjentek zauważyła moje wysiłki, by stworzyć coś ładnego, bo sama zawodowo zajmuje się produkcją pantofli domowych. Byłam dumna, kiedy pochwaliła moje rękodzieło.
A kapcie powstawały tak:




Witam nową obserwatorkę - Jolę Szczerek - rozgość się w mojej Caviarni.
Mięta - dziękuję za troskę o moje zdrowie.
Madzi Betlej dziękuję za przesłanie życzeń świątecznych na własnoręcznie wykonanej kartce. Byłam bardzo mile zaskoczona.

12 komentarzy:

  1. Jesteś już w domu i to najważniejsze:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:) A kapcie bardzo ładne i pewnie ciepłe w palce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapcie wyszły śliczne i bardzo oryginalne :)
    Szybkiego powrotu do sił życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kapcie!
    Życzę Ci szybkiego powrotu do pełni sił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapciuszki świetne, jest czego zazdrościć:) to teraz zdrówka życzę:) pozdrawiam najcieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia życzę, a paputki fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne kapciuszki.Zdecydowanie zasługują na pochwały :) Dobrze,że już w domu jesteś,teraz to już z górki:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia, ale długiego zwolnienia ;)
    Łapetki śliczne, nic dziwnego, że zostały docenione:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i praktyczne kapciuszki. Zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kapcie, bardzo pomysłowe wykonanie a do tego bardzo ładne. Życzę dużo, dużo zdrówka. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne kapcioszki, wyglądają rewelacyjnie :D Zdrówka życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kapuciuszki, zazdroszczę :) dobrze że ze zdrówkiem lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.