O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 5 grudnia 2017

Grzechotka

Co zrobić, żeby wkurzyć tatę? Podarować jego synowi grzechotkę. Z początku tata będzie zadowolony (bo, że zachwycony, to nie mam złudzeń 😏 )Ale potem, jak sobie pomyśli, że "ta Małpa" zrobiła ją osobiście, to na pewno się zdenerwuje. Złośliwa nie jestem, ale jak mam do wyboru radość syna, czy spokój taty, to wybieram to pierwsze. 
Wyszydełkowałam to:
Jak zdążę, to jeszcze zrobię piłkę. Może tym udobrucham tatę...

A teraz znikam na trochę, bo jadę do szpitala na taką tam... operację (nie lubię tego słowa, nie lubię). Trzymajcie za mnie kciuki. Odezwę się po powrocie. Pa, pa...

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki mocno:) Pomysł świetny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna grzechotka:-) Trzymam kciuki i zdrowia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna grzechotka, wygląda bardzo sympatycznie i wydaje fajny dźwięk. Ja w zasadzie jestem złośliwa więc wiem, że gdybym ja to robiła, to w piłkę też włożyłabym coś grzechocącego :P Nie ma co się oszukiwać :D
    Trzymam kciuki mocno, zdrówka kochana, zdrówka życzę.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna grzechotka :) Dużo zdrowia dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super grzechotka! zdrówka! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę długo już cię nie ma.Czy wszystko dobrze po tym pobycie w szpitalu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowana grzechotka, kocham takie rzeczy :) teraz właśnie poprosiłam koleżankę by zrobiła dla młodego grzechotkę w kształcie autka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.