O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 8 listopada 2017

Wymianka "Memory"

Moje ukochane forum - Haftowanko - istnieje dłużej niż ja po sieci buszuję. Jego koleje były różne i kilka razy musiałyśmy zmieniać adresy. W czasach świetności dziennie pojawiały się dziesiątki wpisów, a może nawet setki? Jednakże od jakiegoś czasu cały wirtualny świat coraz bardziej zasysa FB i Instagram. Na Haftowanku zrobiło się pustawo... :( 
Adminka zadała pytanie, czy jest jeszcze sens płacenia za serwer, czy zwijamy żagle? I okazało się, że nie chcemy rezygnować z tego miejsca. Chociaż rzadko tu zaglądamy i nie dzieje się tak wiele, jak kiedyś, to chcemy, żeby istniało. W związku z tym zorganizowałyśmy zabawę wymiankową pt.: MEMORY.
Ja dostałam śliczną zakładkę do książki i całą górę słodyczy.



Ja do wysyłanych słodyczy dołożyłam takie skarpetki, których zrobienie zajęło mi cały tydzień:
Cały czas się bałam, czy utrafię w odpowiedni rozmiar, ale się udało.

9 komentarzy:

  1. Fajna zakładka, a skarpetki są fantastyczne:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, fora zanikają, my też na Złotych obchodziliśmy 10 lat i też zastanawialiśmy czy to ma sens, ale jednak, mimo wszystko zdecydowaliśmy się kontynuować. Wymiana super, skarpetki rewelacja! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam konta ani na FB ani na Istagramie, a mimo to nie mam czasu na nic ostatnio. Już nawet na Złote rączki nie zaglądam, bo ledwo mi starcza czasu na mój blog a o reszcie nie wspomnę.
    Fajną sobie zrobiłyście wymiankę, skarpetki super się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna wymianka.Skarpetki bardzo mi sie podobają:) To prawda ,że różne fajne fora zanikają, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaistniałam w sieci dzięki forum robótkowemu Talencik. Wspominałam czasem o tym na blogu, bo to było fantastyczne forum, kilkadziesiąt osób, niemal rodzinna atmosfera, świetne zabawy, w tym - jak u Was - wymianki. Też była zmiana serwera, składki na płatność, albo licytacja prac, które któraś z nas zrobiła a ktoś inny nie potrafił, ale w ten sposób zasilił konto forum. Niestety, wraz ze śmiercią jednej z koleżanek, ostatniej która pilnowała wszystkiego i broniła rękami i nogami, Talenick zniknął ... Z całym szacunkiem dla " nowych " tworów typu FB, czy Instagram, to nie to ! Dbajcie więc o swoje forum, bo jest jedyne w swoim rodzaju. A takie wymianki to prawie jak prezenty na Boże Narodzenie !
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznaję się, że ostatnio mało zaglądam na "Haftowanko"... Ale w wymiance wzięłam udział.
    Fajne te skarpety wykonałaś. Na zimę akurat!! Zakładka, myślę, że ci się przyda. Wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.