O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 12 września 2017

Wioska Smurfów












 Jeden ze Smurfów był bardzo zadowolony z efektów poszukiwań Papy Smurfa i Smurfetki.


Smurfy powstały, bo zakochałam się w tutorialach Ami Little Creature na YT

9 komentarzy:

  1. Urocza niebieska gromadka:-) Mój faworyt to Papa Smerf, ma świetną brodę;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna gromadka! Mnie też zachwyciła broda Papy Smerfa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, toż te smerfy są świetne! podziwiam! pozdrawiam cieplutko całą rodzinkę smerfów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie mnie zatkało - są wspaniałe! Najbardziej podoba mi się Papa Smerf, ta broda i ta mina :) Cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzy Smerfy robią o wiele większe wrażenie niż jeden, a takiej " bandy " nie sposób nie kochać i nie być pod ich urokiem, są genialne, niezły poczatek wioski poczyniłaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale boskie smerfy :) czekam na wersję Sasetka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.