O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 24 września 2017

Anioł

Tydzień temu byłam na warsztatach i takiego anioła zrobiłam.


A powstawał tak:













 Inne anioły prezentowały się równie imponująco:
Dziękuję dwóm Agnieszkom z Warszawy za wspaniałe warsztaty. 
Mój anioł trafił już na wystawę, ale o tym napiszę następnym razem...

9 komentarzy:

  1. jestem pod wielkim wrażenie,
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny anioł! Robi naprawdę wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O taaak:) Imponujący- to bardzo trafione słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł jest piękny! podziwiam! pozostałe równie cudowne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest:) Długo go robiłaś?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samej roboty jest około 5 godzin, ale, żeby wysechł musiałam czekać 5 dni;)

      Usuń
  6. Jeszcze jedna technika pomiędzy twoimi umiejętnościami.. Anioł przepiękny! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Niesamowity jest ten Twój anioł, nic tylko się zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze! Ale boskie, kto by pomyślał że "to tylko kilka drucików i patyczków". Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.