O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 25 lipca 2017

Oprawa ma znaczenie

Pokazywałam już swoje haftowanki, które ostatnio wyszły spod mojej igiełki. W tym tygodniu  odebrałam je od pani ramiarz (czy mówi się "ramiarka"?) i muszę przyznać, że oprawa dodała im urody. Oceńcie sami.
Tak jest
Tak było 

Tak było


Tak jest
A na koniec obrazek, który nie powstawał z przeznaczeniem do powieszenia na ścianie. 
W marcu zorganizowałam wymiankę na Dzień Kobiet (klik) i od Nicol dostałam m. in. torbę na zakupy z prześlicznym wyszytym spanielkiem. Może ze dwa razy użyłam tej torby. Serce mnie bolało, że haft tak się marnuje. Odprułam go i kazałam oprawić.
Miałam to:
A teraz mam to:
autorka haftu: Nicol
W tej postaci podoba mi się dużo bardziej.

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się w pełni :) Oprawa dodaje uroku :) Wygładza haft i prezentuje się on jeszcze piękniej :) Wspaniałe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie oprawione, nic tylko wieszać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim sposobem masz piękną kolekcję obrazów z pieskami! A z ramkami to jest tak samo, jak z brylantem po oszlifowaniu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafty w ramach prezentują się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie w tym wypadku oprawa ma znaczenie, może dodać uroku, choć na przykładzie nr 1 widać, że niekoniecznie, dlatego Pani oprawiająca ( Salomonowe wyjście z sytuacji jak nazwać :) powinna z własnego doświadczenia podpowiedzieć klientowi, jak będzie ładniej :)
    Wszystkie prace przecudne, a portret ślubny mnie zauroczył, masz może program do przerabiania zdjęć na haft xxx ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne obrazki i bardzo ładnie im w ramkach:-)
    Spanielek jest uroczy i w obu wariantach mu do twarzy.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obrazy:) Masz szczęście, że u Ciebie są osoby, które ramki robią bo u mnie to już można sobie tylko kupić gotowe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! A te piesi szare w tej oprawie są kapitalne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.