O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2017

Złap licznik - wyjaśnienia

Ponieważ w poprzednim poście namieszałam, to teraz czuję, że muszę napisać następny. 
Najpierw potwierdzę łapaną liczbę. Jest to 66666. Dlaczego nie inna? Po pierwsze -  mam nadzieję, że padnie ona niedługo, a po drugie - ładnie wygląda.
A teraz specjalnie dla Bożenki:
Kiedy już zrobisz print screen, to sobie otwierasz Painta i naciskasz ten przycisk:
 Tam są dwie możliwości. Wybierasz "WKLEJ" i twój zapamiętany zrzut ekranu wpisze się jak obrazek, np. taki:
 
Potem robisz to, co pokazują kolejno strzałki 1,2,3 i masz gotowy obrazek, który można przesłać w poczcie:

Mam nadzieję, że teraz wyjaśniłam wszystko to, co poplątałam poprzednio.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam do zabawy.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie chodzi o 65666 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łomatko, ja nie mam Painta 😕
    Dzięki za wyjaśnienia, specjalnie dka Bożenki 😁
    Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.