O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 23 maja 2017

Bransoletka z Pasartu nr 2

Zachęcona licznymi pochwałami (klik) ochoczo zabrałam się do tworzenia kolejnych bransoletek wg kursu z Pasartu.
Jako druga powstała taka:




Będą następne ;)

6 komentarzy:

  1. Powstało kolejne cudo, a zdjęcia to robisz niesamowite, masz to oko, nie tylko w obiektywie ! Masz rację, rób następne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydzasz mnie. Cały czas ma poczucie, że moje zdjęcia są beznadziejne, a tu taka pochwała.

      Usuń
  2. Śliczna :) Świetnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna :) rozwijasz sie jak kwiat w tym koralikowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.