O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 8 lipca 2015

Obrazek na I komunię

Jak wiadomo, w maju jest czas I-szych komunii. I właśnie wtedy odwiedziła mnie sąsiadka z prośbą, by wyszyć dla jej córki pamiątkę pierwszokomunijną. 
http://images31.fotosik.pl/237/db625b183d6232f1.jpg
Wzorek wybrała taki, bo podobny motyw dostała jej starsza pociecha już chyba z dziesięć lat temu. Musiałam się sprężać, bo czasu miałam niewiele. Kolory też troszkę dobierane "na oko" - korzystałam tylko z tego, co miałam w domu. Z haftem zdążyłam. Oprawą zajęła się sąsiadka. Obiecała mi, że sfotografuje już gotowe dziełko, żebym mogła pokazać je na blogu. I na obiecance się skończyło. Dłużej nie czekam. Na szczęście sama obfociłam obrazek bez ramki i takim się pochwalę:

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszło:) Mam całe pudło mulin różnych i jak wyszywam to korzystam z nich ale nieraz się zdarza, że muszę dokupić:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca jestem zadowolona z kolorów, ale najważniejsze, że sąsiadka jest usatysfakcjonowana.

      Usuń
  2. Ślicznie :) ja jeszcze nie wyhaftowałam pamiątki komunijnej, jakoś nie było okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja wyszyłam ich już dość sporo. Jak tak sobie próbuję przypomnieć ile, to wychodzi mi, że około tuzina

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.